nedelja, 17. december 2017

Travna gora

Končno smo se ujeli. In po večernem klepetu zbudili v mrzlo jutro na obrobju Ribnice. Le jaz sem si upal pokukati na zmrznjene ulice, se sprehoditi do središča kraja. Objokovati podrto drevje na grajskem dvorišču. Pogledati, kako se veje klanjajo samotnemu potoku. In nato buditi tiste, ki še niso bili budni.
Omreženi mraz
Da bi se prestavili do Nove Štifte in zakorakali v zimsko pravljico. Misli so kar hitele, besede odzvanjale, toliko zanimivega je bilo povedati. Snežna odeja se je počasi debelila in ko sva s Slavkom krepko razmigana prikorakala do pomnika dogodkom preteklosti je bilo drevje bogato obloženo s puhasto vato.
Nova Štifta
Le nekaj korakov naprej je bilo treba, da so se oblaki na nebu razmaknili in je bil travnik pod nama takšen, kot bi ga posul s tisoči biserov. Koča je bila zaprta, gospodar je zaspano pomahal delavcem, ki so odpeljali del opreme. Višina Travne gore in kratek račun, že sva hitela nasproti boljšima polovicama.
Pomnik
Srečali smo se pri kapelici, skupaj stopili do razglednega parobka pred kočo, ujeli sonce. Čaj iz nahrbtnika nas je pogrel, naredili smo posnetek. Kakor nas je narisalo sonce. Najprej zabrisano, nato povsem ostro. Navdušeno smo mahali sami sebi, olesenela telesa in bele kučme so nam kimale.
Ujetnik
Po kratkem razmisleku smo sprejeli pravilno odločitev. Gremo počasi nazaj. Kamni in njihov vrh bodo počakali na naslednji obisk, mogoče se vrnemo takrat, ko bo topleje. Koraki po poti, nasmehnili smo se napisu na drevesu, znane inicialke. Ugotavljali, čigavi čevlji so šli v nasprotno smer.
Mi4je
Pokukali v romarsko cerkev, tam ob parkirišču, se nasmejali kovinski posodi za vhodom. Voda posebne vrste ali prehladno kuhano vino, nismo se mogli zediniti. Poskusili pa tudi nismo. Naš pohod se je zaključil. Raziskovanje pa še ne čisto. Na poti nazaj smo obiskali še Tentero.
Pogled v nebo
Požiralnik potoka Tržiščica, ki je bil tako, z vrha, videti prav divji. In Sv. Marjeto, zanimivo majhno cerkvico skorajda sredi ničesar. Okoli so namreč zgolj travniki in vode. Lepo mesto, smo se vsi strinjali, med potjo nazaj, proti izhodišču, sadni kupi, skorajšnjemu slovesu.